آنچه شما باید بدانید
- Google به طور اتفاقی قبل از افشای رسمی ، یک جزوه وبلاگ 3 منتشر کرد.
- بیان ماده 3 با هدف بهبود توانایی استفاده در ضمن بهبود فاکتور سرماخوردگی ، که باید با تعویض توسط کاربران اغوا شود.
- این شرکت در اواخر این ماه اطلاعات بیشتری در مورد احساسات 3 در Google I/O 2025 به اشتراک خواهد گذاشت.
Google در حال آماده سازی برای تشخیص 3 ماده Expressive در I/O 2025 در اواخر این ماه است ، اما به طور تصادفی روند جستجوی و طراحی خود را به اشتراک گذاشته تا طراحی رابط کاربری را زودتر کند. این یک پست وبلاگ به ما می دهد که در اوایل منتشر شده است ، که توسط Wayback Machine ضبط شده است ، نگاهی به آینده در طراحی اندرویدی ، و اینکه چرا آن را “بیان” تر می کند (از طریق 9to5Google).
این گفتگو از سال 2022 آغاز شد ، هنگامی که یک کارآموز Google Research پرسید که چرا همه برنامه های طراحی مواد شروع شده و “کسل کننده” است. این امر منجر به 46 مطالعه فردی با بیش از 18000 شرکت کننده در طی سه سال شد و همه آنها سعی می کنند بدانند که چگونه می توانند طراحی مواد را در برنامه های Google بهبود بخشند. در پایان ، به گفته این شرکت ، Mateial 3 “بسیار زیبا و قابل استفاده” است.
“اصول بیانگر ماده 3 ریشه در یک تحقیق قوی و مبتنی بر مبتنی بر بهترین شیوه های استفاده برای مدت طولانی است ، به طوری که طراحان می توانند از این مؤلفه ها و اصول جدید با اعتماد به نفس استفاده کنند و با دانستن اینکه آنها چیزی را می سازند که استفاده از آن آسان خواهد بود و افراد می توانند با آن تماس بگیرند.”
گوگل می گوید طرح های بیانی عالی هستند
پست وبلاگ Google نشان می دهد که مطالعات آن نشان داده است که طراحی بیانگر مواد 3 منجر به دید بالاتر از “سرما برند” می شود. این شرکت ادعا می کند که فاکتور سرد با قصد رفتاری رابطه مستقیمی دارد. به عبارت دیگر ، گوگل معتقد است که مواد “فوق العاده” 3 می تواند کاربران را به سمت Android سوق دهد.
در اینجا مجموعه ای سریع از نتایج دیگر Google در مورد مواد بیانی آورده شده است:
- Google پیدا کرد 32 ٪ افزایش در درک زیر فرهنگ“این نشان می دهد که طراحی رسا باعث می شود که برند احساس ارتباط و” شناخته شده تر “داشته باشد.
- تحقیقات این شرکت همچنین پرونده ای را نشان داد 34 ٪ افزایش در مدرنیته“برند را احساس تازه کنید و به جلو فکر کنید.”
- مطالعات همچنین نشان داده است 30 ٪ افزایش در شورش“پیشنهادی مبنی بر اینکه طراحی رسا یک برند را به عنوان یک رهبر جسورانه و نوآورانه قرار می دهد ، آماده است تا از توافق خارج شود.”
مطالعات پژوهشی شرکت برای مواد بیانی شامل زمینه های تمرکز زیر است:
- Al Ain Track: مکانی را که کاربران توجه خود را متمرکز کرده اند ، تجزیه و تحلیل کنید
- مطالعات تحقیقاتی و گروههای غلظت: اندازه گیری پاسخهای عاطفی برای طرح های مختلف
- تجارب: مجموعه احساسات و ترجیحات
- توانایی استفاده: به سرعت درک شرکت کنندگان و استفاده از رابط مراجعه کنید
انتشار وبلاگ Google به طور مستقیم EM Cross 3 را با دستورالعمل های رابط انسانی اپل مقایسه می کند. این شرکت نوشت: “ما دریافته ایم که طراحی بیان شده کاملاً پوشیده شده توسط افراد در هر سنی نسبت به طراحی غیر از عبارتی که از دستورالعمل های رابط IOS انسانی پیروی می کند ، با این اولویت به ویژه به 87 ٪ از 18 تا 24 سال ، ترجیح داده می شود.”
در مواد بیانی چه چیزی تغییر می کند؟
وبلاگ وبلاگ برای مقالات اولیه 3 نمونه های بسیاری از نحوه استفاده از زبان طراحی را نشان می دهد ، اما لزوماً نشانگر تغییرات دقیقی نیست که در به روزرسانی های اندرویدی آینده خواهیم دید. برخی از عناصر طراحی که انتظار داریم بعداً ببینیم نوارهای ابزار شناور و رنگ آمیزی تن است که باعث می شود “روشهای اصلی از آن متمایز شود”.
علاوه بر این ، عناصر بیانگر مواد 3 با در نظر گرفتن دسترسی دسترسی ، طراحی شده اند ، زیرا دستورالعمل های طراحی از حداقل استانداردها برای اندازه و تضاد هدف هدف فراتر می روند. این تیم همچنین مشتاق بود که زبان طراحی را در حالی که “بیانگر” است ، احساس متمایز کند.
اگر می خواهید نگاهی اجمالی به چگونگی تأثیرگذاری بر روی رابط کاربری Android و UX داشته باشید ، یک نسخه نشت از شاخص جدید شرایط باتری وجود دارد که به عنوان یک بازرسی زیبا کار می کند.
Google Material 3 نکات بیان برای توسعه دهندگان برنامه
این شرکت با هشدار دادن به توسعه دهندگان ، پست وبلاگ خود را به پایان می رساند که طراحی بیانگر “راه حلی نیست که برای همه مناسب باشد”. اگرچه در برخی شرایط کار می کند ، اما ممکن است بهترین گزینه در دیگران نباشد. Google نمونه ای از چگونگی بیان Mateial 3 به برنامه موسیقی را نشان می دهد ، اما یک برنامه بانکی نیست. در پایان ، گوگل می گوید طراحان به “احترام به الگوهای و استانداردهای رابط کاربری تعیین شده” نیاز دارند.
در زیر لیست کاملی از نکات Google برای طراحان محصول وجود دارد:
- در تجربه شروع کنید: به بروزرسانی شیرجه بزنید ماده 3 طراحی برای سرطان و با گزینه های طراحی رسا بازی را شروع کنید.
- تاکتیک ها را امتحان کنید: استفاده از هفت تاکتیک طراحی رسا (پیوند عمیق به تاکتیک های بخش وبلاگ) را کاوش کنید ، با رابط کاربری شما نیز برای پشتیبانی از سفرهای اصلی کاربر سفارشی شده است.
- در نظر گرفته شده و نیاز کاربر را شروع کنید: اگرچه جذابیت گسترده ای برای ایموجی های پر جنب و جوش وجود دارد ، اما اقلیت قدرتمندی از کاربران ترجیح می دهند کپی ساکت تر و شدیدتر را کپی کنند. همیشه با آنچه کاربران نیاز دارند شروع کنید. قبل از تعیین انتخاب صحیح تاکتیک ها و مؤلفه ها ، برای درک نیازهای مهم و سفرهای کاربر کار کنید.
- اولویت دادن به مشاغل: عملکردهای اساسی محصول خود را برای سعادت قابل مشاهده بارگذاری نکنید. هیچ عواطف نمی تواند به دلیل عدم وضوح جبران شود.
- معیارهای دسترسی را دنبال کنید: حتماً برای دستورالعمل های قابل اجرا برای کنتراست در رنگ ها ، خواننده صفحه ، ناوبری و سایر بهترین لوازم جانبی ، به طرح های بیانی خود رعایت کنید.
- تکرار ، تکرار ، تکرار: از این تحقیق برای تعیین استفاده صحیح از تاکتیک های ما برای یافتن تعادل بین سرما و آشنایی یا سرگرمی برای حرفه ای استفاده کنید. ما مقیاس های طراحی این می تواند به شما قلب دلگرمی بدهد. و استفاده مهم از استفاده را فراموش نکنید تا مطمئن شوید که از بین نرفتید.
Google میزبان یک جلسه صریح از مواد 3 در Google I/O 2025 ، یک کنفرانس توسعه یافته است که در اواخر این ماه رخ می دهد. ما به احتمال زیاد در این رویداد یا در پیش نمایش پیش نمایش کوتاه ، در مورد 3 مطالب Expressive 3 آشنا خواهیم شد.
در اینجا همه چیز شما باید بدانید که چگونه Google I/O 2025 را ببینید ، و چقدر باید اهمیت دهید.
منبع: https://www.androidcentral.com/apps-software/android-os/google-leaked-its-own-design-process-for-material-3-expressive
تحریریه بیزنس موبایل