منحصراً: اپل بزرگ

IDC X AC

IDC X Android Central

(تصویر اعتبار: Android Central)

این یک ستون منحصر به فرد است که شامل تحلیلگران متخصص است شرکت داده بین المللی (IDC)کسانی که نگاهی روشنگری به آخرین محصولات ، اخبار و موارد دیگر دارند.

در بازار جهانی تلفن های هوشمند ، و اندروید بیش از 80 ٪ پست با تلفن های هوشمند پر از مشخصاتی که ویژگی های AI را جمع می کند و فریاد می زند ، حاکم است ، ایستادگی کردن آن آسان نیست. با این حال ، هرکسی که پوکر بازی می کند می داند که او همیشه بهترین دست نیست که برنده شود. این اغلب استراتژی ، زمان بندی و دانستن زمان برای رفتن به هر آنچه که بیش از همان کارت ها مهم است ، است. رویداد اپل در ماه سپتامبر در اپل پارک در ابتدا یک نمایش قوی LED بود: دستگاه های ظریف ، طراحی جسورانه و پیام های با دقت.

اما بازی واقعی عمیق تر کار می کند. مجموعه آیفون 17 Air و Pro “Apple Aces” ، اما به خودی خود کافی نیست که موج بعدی رشد را که بازی نهایی اپل است ، هدایت کند. شرط واقعی اپل در سه حرکت محاسبه شده نهفته است: قیمت گذاری منضبط ، تمایز ناشی از طراحی و مشوق های تجاری تهاجمی. در حالی که بیشتر بازیکنان اندرویدی روی جنگهای قیمت و مقالات مشخصات طولانی تمرکز می کنند ، اپل به این سه حرکت استراتژیک بستگی دارد تا Aceses مهم و “برنده با دست” باشد – سال آینده یک دوره ارتقاء بزرگ را تغذیه کنید.

شرط 1: تمایز محصولی که توسط طراحی هدایت می شود

تیم کوک روی صحنه در رویداد پرتاب آیفون 17

(تصویر اعتبار: Nabila Popal / IDC)

نماد هوا – الگوی: Apple Design را می فروشید و آیفون Air برای تبدیل سر طراحی شده است. به آرامی و سبک وزن ، و بلافاصله قابل تشخیص است ، برای مصرف کنندگان که از زیبایی شناسی در مورد حداکثر عملکرد قدردانی می کنند ، جذاب است. در 5.6 میلی متر ، کمتر از لبه سامسونگ گلکسی S25 5.7 میلی متر و ارزانترین 100 دلار است.

آنچه به احتمال زیاد این است که چگونه احساس فوق العاده سبک کردم. گفتم ، “به نظر می رسد مانند هوا” ، و من از طریق تئاتر استیو جابز احساس می کردم. این کمبود وزن است که مصرف کننده هایی را که از تلفن های عظیم خسته شده اند ، جذب می کند ، اما هنوز هم می خواهند محصولی متمایز بدست آورند.

آیفون 17 هوا در مطبوعات همه رنگ ها را نشان می دهد.

(تصویر اعتبار: اپل)

استراتژیک ، هوا به طور دقیق بین آیفون در سطح تازه کار و طرفدار خط قرار دارد ، که این سطحی است که نتوانسته است یک مدل به علاوه ایجاد کند ، که در بهترین حالت تنها 7 ٪ از محموله های جهانی اپل را کمک می کند. من انتظار دارم که هوا در اینجا موفق شود ، و ممکن است با وجود امتیازاتی که در بسیار زیاد اتفاق می افتد و چالش های سازمانی در چین 15 ٪ از اندازه را هدایت می کند. در بازاری که تمایز آن ضروری است ، یک طراحی متعادل جدید با قیمت و عملکرد مناسب می تواند یک اپراتور قوی باشد.

(تصویر اعتبار: Nabila Popal / IDC)

مجموعه حرفه ای – نماد عملکرد: مدل های آیفون 17 Pro برای تمرکز روی عملکرد ، فراهم کردن عمر باتری طولانی تر ، پردازش سریعتر و دوربین های پیشرفته برای سازندگان محتوا و دوستداران آماده برای فشار آوردن بالای دلار به بالاترین مشخصات قرار می گیرند. بازگشت به آلومینیوم گام دیگری برای قدرت بود – ترک رقبای من اندروید پس از آنها دچار تعجب می شود تنها برای تقلید از آخرین موفقیت سیب به تیتانیوم مراجعه کنید.

علاوه بر هزینه کم ، مدیریت دما بهتر ، دوام ، آلومینیوم همچنین به رنگهای جسورانه مانند پرتقال کیهانی اجازه می دهد که قبلاً ویروسی شده اند. اپل شرط بندی سنگینی را در طراحی در مجموعه انرژی قرار می دهد ، که اعتماد به نفس در تبلیغاتی که اغلب تصمیمات عاطفی و طراحی هستند – به ویژه رنگ ها – نقش بزرگی را ایفا می کند.

آیفون 17 دوربین

(تصویر اعتبار: اپل)

آیفون 17 – نماد ارزش: اپل همچنین تبلیغات بزرگی را به سبک اصلی خود ارائه داده است ، زیرا از ویژگی های منحصر به فرد “فقط حرفه ای” در آیفون 17 تازه کار خارج شده است ، که جذابیت آن را برای مصرف کنندگان ارزشمند تقویت می کند و در حال حاضر باعث ایجاد درخواست های قبلی برای ثبت نام شده است. این رویکرد جدید اپل منعکس می کند: به جای تمایز مبتنی بر قیمت ، تمایل به طراحی ، ظرافت و عملکرد ، کارگاه های مادربزرگ و ویژگی های متمایز در طول مجموعه دارد. نتیجه ، یک احساس مداوم تر در تمام طول ، با همان قیمت تقریباً سال گذشته است.

شرط 2: استراتژی قیمت گذاری محدود

سری 17 اپل

(تصویر اعتبار: اپل)

تصمیم اپل مبنی بر افزایش قیمت در بیشتر مجموعه های قدردانی تیم ، به ویژه با توجه به فشارهای تورمی ، هزینه های بالای ناشی از تعرفه های گمرک و تحولات زنجیره تأمین. با این حال ، بیشتر مدل ها در حالی که ذخیره سازی دو برابر می شود ، ثابت بودند و به مصرف کنندگان بیشتر با همان هزینه می دهند. حتی Air یک محصول مشخص را کمی کمتر از 1000 دلار ارائه می دهد.

منبع: https://www.androidcentral.com/phones/apple-iphone/exclusive-apples-big-bet-and-its-not-the-iphone-air

تحریریه بیزنس موبایل

دیدگاهتان را بنویسید