ثبت-سند-شهرداری

کلیه امور ثبتی، سند و شهرداری

پیگیری و انجام امور ثبتی املاک،تفکیک،افراض،تجمیع،نقشه برداری،کارشناسی،اصلاح سند،جانمایی،کمیسیون ماده 12،انجام کلیه امور شهرداری، انجام کلیه امور زمین شهری،ماده101،دستور  نقشه،جواز و....

شرح وظایف :

1)    اجرای دقیق آیین نامه ها، دستورالعمل، بخشنامه ها و ضوابط مربوطه
2)    اظهار نظر در خصوص شرایط املاک و مستغلات شرکت
3)    انجام عملیات تحدید املاک واگذار شده
4)    تهیه صورت مجلس های تجمعی و تفکیکی
5)    اظهار نظر در خصوص تبدیل کاربری ها
6)    تملک زمین های مورد نیاز و واگذاری زمین های مفروض
7)    تعیین محل کردن زمین های واگذارشده (تحویل چهارمیخ)
8)    ارائه گزارش از وضعیت زمین های در اختیار با نحوه تعویض آنها به مقام مافوق
9)    رسیدگی به اختلافات و اشتباهات املاک واگذارشده
10)    شماره گذاری املاک و کدگذاری
11)    انجام اقدامات لازم در مورد ترهین اسناد و واگذاری بانک رهن و رفع بازداشت آن
12)    پیگیری لازم برای انجام انتقال اراضی و املاک متعلق به شرکت واقع در محدوده منطقه در دفاتر رسمی ثبت اسناد و املاک و تثبیت مالکیت آن
13)    ثبت مشخصات املاک و مستحدثات متعلق به شرکت واقع در محدوده منطقه در دفاتر و یا سیستم های نرم افزاری و انعکاس آن به صورت مدیریت املاک
14)    انجام امور مربوط به زمین های معوض با هماهنگی مدیریت املاک
15)    تهیه پیش نویس برای انجام تفکیک اراضی متعلق به اشخاص حقیقی و حقوقی در محدوده منطقه طبق قوانین و مقررات موضوعه
16)    بازدید مستمر از اراضی و مستغلات متعلق به شرکت واقع در محدوده منطقه و برخورد لازم از طریق کارشناس حقوقی در صورت مشاهده تخلف
17)    تهیه پیش نویس مکاتبات لازم با ادارات مختلف از جمله آب، برق، گاز، مخابرات و ... پس از انجام تشریفات تملک
18)    تنظیم توافق نامه های مربوط به تملک اراضی و املاک واقع در مسیر طرح های عمرانی
19)    انجام سایر امور ارجاعی مرتبط از سوی مقام مافوق.